מונחים בשיווק אונלייןעולם השיווק המקוון ממשיך לגדול ולהתפתח- אם אתם רוצים להשתמש בפלטפורמה זו כדי לקדם את העסק שלכם קדימה, עליכם להישאר מעודכנים בכל הטרמינולוגיה העדכנית. להלן עשרה מונחי שיווק דיגיטלי שכולם חייבים לדעת ולהכיר:

CRO (אופטימיזציה של שיעור המרות).

זהו היבט חשוב של שיווק מקוון כי זה עוזר למשווקים להבין עד כמה יעילה הקריאה שלהם לפעולה כאשר הגולש כבר נמצא בתוך האתר. תכנון CRO הוא חיוני כאשר אתם מוכרים מוצר או שירות, מבקשים מהמבקרים הירשם לניוזלטר או כל פעולה אחרת.

פרסום לפי הקשר.

צורה זו של פרסום מוצעת על ידי רוב המפרסמים הגדולים במנועי החיפוש כמו Google. בפרסום זה המודעות שלכם מוצגות באמצעות דפי אינטרנט, פוסטים בבלוגים ומאמרי חדשות הקשורים לעסק שלכם. על ידי התאמת מונחי החיפוש המפורסמים שלך לתוכן אינטרנט, קיים סיכוי גבוה יותר של קליקים והמרות.

פרסום לפי שעות וזמנים Day Parting.

משמעות הדבר היא הגדרת המודעות שלכם להצגה רק בשעות מסוימות של היום ו / או השבוע. לדוגמה, אם קהל היעד שלכם נמצא אונליין בעיקר בשעות הערב, אז זה הגיוני להציג את המודעות שלכם בשעות אלו, במקום בשעות הבוקר או במהלך היום. בחירת הזמן הטוב ביותר להצגת המודעות שלכם יכולה לחסוך כסף רב תוך מתן טווח ההגעה הרב ביותר.

מיקוד גיאוגרפי.

בעזרת המיקוד הגיאוגרפי, תוכלו להגדיר את המודעות שלכם, כולל מסעות פרסום מסוג PPC, כדי להגיע רק לאלו שנמצאים במיקום פיזי מסוים. מנועי החיפוש משתמשים בכתובות IP כדי לקבוע אם משתמש נמצא בשוק שאליהם אתם מנסים להגיע.

חיפוש מקומי.

זהו תחום של שיווק במנועי חיפוש שהולך וגדל. זה מאפשר למשתמשים למצוא אתרי אינטרנט ועסקים שנמצאים בטווח גיאוגרפי מקומי. מנועי החיפוש משתמשים בתכונות חיפוש מקומיות ובאתרי אינטרנט מבוססי אינטרנט.

שיווק נייד.

עם מספר גדל והולך של צרכנים שמסתמכים על הטלפונים החכמים שלהם, זה אפשרי עבור כל עסק להגיע לקהל היעד שנמצא בדרכים. מסיבה זו, חשוב שיהיה אתר לנייד או אפילו אפליקציה עבור העסק שלכם.

שיווק מחדש / מיקוד מחדש.

כאשר משתמש מבקר באתר שלכם, קובץ cookie מוגדר במחשב שלו. גם לאחר שהם עוזבים את האתר שלכם וממשיכים לחפש ברחבי האינטרנט, המודעות עדיין יופיעו בכל מקום שבו הם נמצאים. זה שומר על האתר שלכם חי וקיים בראש שלהם.

הצעה ערך ייחודית (UVP).

הצעת הערך הייחודית שלכם היא למעשה כל תכונה ,שירות או מוצרים שאתם מציעים ללקוח שהמתחרים שלכם אינם מציעים. זו ההצעה שאתם מספקים ללקוחות פוטנציאלים כדי לגרום להם לבחור בכם על פני המתחרים.

מונחים בשיווק אונליין שכולם חייבים לדעת