שיווק בדוא"ל"קיבלת מייל" – אתם זוכרים את ההודעה הזו? זו אחת מאותן פיסות אגדיות של היסטוריית האינטרנט שנוצרו כשאנחנו עוד היינו בתחילתו של העידן החדש וחיפשנו את דרכנו במדבר של מה שהיה ה- World Wide Web המקורי.

בימים אלה, החלפנו את ההודעה הזו באמצעות 'ציוצים', 'אהבתי' ועדכוני סטטוס, אך אין פירוש הדבר שהזיקה שלנו לדוא"ל פחתה. למעשה, בגלל הרעש של  התקשורת החברתית, אפשר לטעון כי תיבת הדואר הנכנס הפכה לדוג'ו וירטואלי שלנו, מקום הבדידות שלנו בין הכאוס.

זו הסיבה שאנו מאמינים כי בניית מסעות פרסום מוצלחים בשיווק בדוא"ל מעולם לא היו חשובים יותר ממה שהם עכשיו. עם זאת יש בעיה; רוב האנשים לא יודעים איך לעשות את זה נכון. אז מתוך עניין של קידום שיטות עבודה מומלצות ולעזור לכם להצליח כבעלים של עסק, בואו נחזור אל הבסיס ונדבר על איך קמפיין דוא"ל גדול בנוי מהיסוד.

אתם בבית שלהם

אנשים מוצפים עם הפרעות ופרסומות בכל מקום שבו הם נראים, ואף על פי שאתם לבטח חושבים כי האימייל שלכם הינו חשוב, יש סבירות גבוהה כי עבורהקורא, הוא נראה כמו כל השאר.

להיכנס לתיבת הדואר הנכנס של מישהו זה כמו להיות מוזמן לביתם לארוחת ערב. אם הם מבקשים ממך להוריד את הנעליים שלך, אתה עושה זאת בכבוד. זה אותו דבר עם שיווק בדוא"ל.

קבלת הרשאה

כמובן, אף מסע פרסום בדוא"ל לא נבנה מעולם ללא קבלת אישור להתחיל, לכן תחילה נצטרך להתמקד בבניית רשימת דוא"ל גדולה.

ישנן דרכים רבות בהם אתם יכולים לעשות את זה -חלק מעדיפים לתת משהו בחינם בעוד שאחרים פשוט מציעים ידיעון או עדכוני מוצר.

אנו לא יכולים להגיד לכם מה היא התשובה הנכונה או לא נכונה במקרה זה, אבל חשוב שתהיה להיות מטרה ברורה כאשר אתם מבקשים מהגולש את כתובת האימייל שלו. זה המקום שבו קריאה חזקה לפעולה וקופיריטינג נכנסים למשחק.

אלה הם סוגים של דברים שתצטרכו להבין מבעוד מועד מנקודת מבטו של הלקוח:

מה אני מקבל כאשר אני נותן לך את כתובת הדוא"ל שלי?

אתה מתכוון לשלוח לי דואר זבל?

באיזו תדירות תשלח לי דוא"ל?

האם אקבל הנחות?

האם תשלח לי הצעות רלוונטיות ?

מעקב

שיווק בדוא"ל מתמקד בציפיות, וזה תלוי בכם כיצד להגדיר אותם. אם הקריאה לפעולה שלכם חזקה והמעקב שלכם עקבי, תוכלו לסמוך על מסע פרסום חיובי.

מעקב אחר הדוא"ל הוא כל כך חיוני להצלחת מאמצי השיווק שלכם בפלטפורמה זו. כמעט כל ספקי שירות הדוא"ל נותנים לכם את האפשרות ליצור רצף autoresponder – שליחה אוטומטית.

מכאן, זה פשוט עניין של לענות על הציפיות של הלקוחות שלכם.

מדריך למתחילים – שיווק בדוא"ל