קודן לרכב

רוצים לדעת כיצד לבנות את דף הנחיתה המושלם? קראו את המאמר הבא המפרט בפניכם מהם האלמנטים החשובים ביותר בבניית דפי נחיתה.

עיצוב דפי נחיתה

הגיעו לנקודה שלכם במהירות

כולנו יודעים שלאנשים יש טווח קצר של תשומת לב – אז למה אנחנו לא שוקלים זאת ביצירת דף הנחיתה? הקהל האינטרנטי נוטה להימנע מקריאת דף שלם של מידע. הם בכל זאת יתורו אחר מידע באמצעות התבוננות במסך עד שהם מוצאים את מה שהם מחפשים. לכן כשאתם מעצבים את דפי הנחיתה שלכם, הגיעו היישר אל הנקודה. אנשים באו לדף שלכם מסיבה כלשהי, אז כדאי לוודא שאתם מתייחסים לסיבה הזאת בבהירות ובתמציתיות ע"י הדגשה של הערך של מה שאתם מציעים ואיך זה עוזר לצרכים, אינטרסים או הבעיות של המשתמשים. השתמשו בכותרות ובכותרות משנה ברורות, בנקודות קלות לסקירה שמסבירות מה הם ישיגו מההצעה, הדגישו מילות מפתח באמצעות טקסט מודגש ושמרו על הדברים קצרים ככל האפשר.

השתמשו בצבעים מנוגדים

זכרו שאתם תמיד רוצים שהקריאה שלכם לפעולה תבלוט. על כן כשאתם מעודדים מבקרים למלא שאלון וללחוץ על כפתור ה"שלח", ודאו שקל למבקרים לראות איפה הם משלימים את הפעולה. שימוש בצבעים משלימים ומנוגדים הינה דרך טובה למשוך את תשומת ליבו של המבקר בדיוק לאן שאתם רוצים.

חותמת על לוגו

כל דפי הנחיתה שלכם צריכים לכלול את הלוגו שלכם במיקום אסטרטגי בדף. בעוד שאתם לא צריכים להפוך אותו לדבר הכי חשוב בדף, זה כן חשוב שאנשים יזהו את דף הנחיתה כפרסום לעסק שלכם. זה קריטי במיוחד למבקרים שמגיעים לדף הנחיתה שלכם ממקורות לא ממותגים חיצוניים כדוגמת רשת החיפוש ורשתות חברתיות. ברגע שהחלטתם על מיקום הלוגו, שמרו על עקביות בכל דפי הנחיתה שלכם.

הימנעו מעומס חזותי

בעוד שהצגת אלמנטים חזותיים ראוותניים בדפי הנחיתה שלכם יכול להישמע כרעיון נפלא, מחקרים בנושא הראו באופן עקבי שעומס תמונות לא בהכרח תורם ליצירת המרות. למעשה, לרוב זה מסיח את דעת הקורא מהרעיון העיקרי של דף הנחיתה. כמו כן, עומס תמונות עלול לגרום למהירות טעינה נמוכה.

לעולם אין לזלזל בפורמט

הפורמט הוא כנראה שיטת העיצוב הטובה ביותר להשתמש בה כשיוצרים דף נחיתה יפה. פריסה ברורה של הכותרות, התמונות, העותקים, הטופס וכדומה יכולה לעזור לכם להדגיש את הערך של ההצעה שלכם על ידי יצירת חוויה חיובית וחברותית למשתמש.

הוסיפו הוכחות חברתיות

בדומה להוספת המלצות או מחקרים, נסו להוסיף הוכחות חברתיות לדפי הנחיתה שלכם. זה מוסיף אמינות מצד שלישי לתוכן שלכם ויכול לשפר משמעותית את כמות ההמרות. יש לכם מחקרים או עדויות שאתם יכולים לצטט? יתרה מזאת, נסו לחפש ברשתות חברתיות כמו טוויטר או פייסבוק – או כל רשת חברתית שאתם רוצים! מומלץ לשקול שיבוץ של טוויטים ממשתמשים שהורידו את התוכן שלכם ואמרו עליו דברים טובים, או לשאול אם אתם יכולים לצטט מישהו שהשאיר תגובה טובה בדף הפייסבוק שלכם. האם יש לכם מידע לגבי מספר האנשים שכבר הורידו את ההצעה הספציפית כך שתוכלו להדגיש אותו בדף הנחיתה? (למשל, "אלפיים איש כבר הורידו ספר דיגיטלי זה!) – זוהי גם הוכחה חברתית!

היו עקביים

הנה בונוס טיפ בשבילכם! מחקרים שבחנו אילו מהאלמנטים בדף הנחיתה השפיעו ביותר על המשתמש מצאו שפריסת העמוד הייתה בראש. בעוד שזה חשוב לבצע תמיד בדיקות A/B לדפי הנחיתה שלכם עבור תוצאות מקסימליות, ודאו שאתם לא משנים ברדיקליות את פריסת דף הנחיתה שלכם בכל פעם. תחושת עקביות יכולה לעזור למשתמש לדעת כיצד לנווט בדפים שלכם לאורך זמן.

טיפים חשובים לעיצוב דפי נחיתה