בעבר, כשאנשים רצו להשכיר שירותים של טכנאי מזגנים בחיפה, הם היו פותחים את ספר הטלפונים ומחפשים ב"דפי זהב" את החברה שהם ראו בפרסומת, בעיתון או על לוח מודעות. כמו כן, הם לרוב היו שואלים את החברים או השכנים להמלצות, אבל הם בבירור לא שלפו את הטלפון החכם וחיפשו "טכנאי מיזוג אוויר בחיפה". היום המשחק שונה לגמרי. אם העסק שלכם לא באינטרנט, אתם בפיגור רציני אחרי המתחרים. זאת ועוד, אם אתם כבר נמצאים ברשת, אתם צריכים להיות ערניים ולהישאר מעודכנים באלגוריתמים של דירוג מנועי החיפוש והטכניקות הטובות ביותר כדי להבטיח שהאתר שלכם מקבל חשיפה מקסימלית.

איך לשווק את העסק שלך – טכנאי מיזוג אוויר

להלן מספר אסטרטגיות שתוכלו להטמיע עוד היום שיעזרו לכם בשיווק העסק שלכם:

רשימות עסקים מקומיים

דרך מצוינת להגיע לאנשים שמחפשים שירותי טכנאי מזגנים באיזור הגיאוגרפי שלכם היא להכניס את העסק שלכם לרשימות עסקים מקומיים.

מחקר מילות מפתח ו-SEO

מחקר מילות מפתח הוא התהליך של מציאות ביטויים (מילות מפתח) שהלקוחות האידיאליים שלכם משתמשים בהם על מנת למצוא פתרונות לבעיות שלהם. המקום הטוב ביותר למצוא מילות מפתח הוא במתכנן מילות המפתח של גוגל (Google Keyword Planner) . בהרבה סיטואציות, מילות המפתח הטובות ביותר הן "טכנאי מזגנים + העיר שלך " או "העיר שלך + טכנאי מזגן".

לאחר שמצאתם את מילות המפתח שהן המטרה שלכם, תצטרכו לבצע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם שיתמקדו סביבן. למשל, ניתן לבצע אופטימיזציה של דף הבית עבור מונחים של שירותי חימום ומיזוג אוויר בחיפה ולבנות דפי נחיתה לכל עיר מחוץ לחיפה, למשל "חימום וקירור בקריות".

רשתות חברתיות

חשוב שתהיה לכם נוכחות פעילה באתרים חברתיים שחשובים ביותר לקהל הלקוחות שלכם. עבור הרבה עסקים של טכנאי מזגנים, זה אומר תקשורת עם הלקוחות בפייסבוק וביוטיוב.

דף עסק בגוגל פלוס ורשימות עסקים

דף העסק שלכם בגוגל פלוס הוא הבסיס של הדירוג שלכם באיזור המקומי שלכם. זה מאוד קריטי שהמידע בדף הגוגל פלוס שלכם יהיה תואם למידע באתרים האחרים. המרכיב השני הגדול ביותר בדירוג שלכם הוא הביקורות. נסו לקבל ביקורות בדף הגוגל פלוס שלכם מלקוחות שאהבו מאוד את השירות.

ניתוח מתחרים

עכשיו כשיש לכם רשימה טובה של מילות מפתח, צריך לנתח את המתחרים. המטרה של תרגיל זה היא לזהות מה המתחרים שלכם עושים באופן מוצלח ומה הם לא עושים.

פיתוח תוכן

זה אמנם קצת מאתגר, אבל לפתח תוכן בעל ערך לבלוג שלכם ומחוצה לו הוא משמעותי כדי שתוכלו לבסס את העסק שלכם כאיכותי. בכל פעם שאתם כותבים, מומלץ שהכוונה תהיה לספק תוכן רלוונטי אשר מספק ערך רב עבור הגולש.

שיווק תוכן

לרוע המזל, לא מספיק רק לפרסם תוכן נהדר. אנשים צריכים ממש לראות את התוכן שלכם והדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות שיווק תוכן. ישנן הרבה דרכים לשווק את התוכן שלכם, כולל יצירת קשר עם בלוגרים, שיתוף ברשתות החברתיות או פרסום ממומן באתרים רלוונטיים.

איך לשווק את העסק שלך – טכנאי מיזוג אוויר